Imejmo odgovoren odnos do narave

Naši učenci večinoma preko praktičnih izkušenj usvajajo znanja, zato je pogosto rokovanje z odpadno kartonsko embalažo za mleko in sokove (KEMS oz. odpadno embalažo Tetra Pak) dobrodošlo pri učenju pravilnega rokovanja z odpadki ter razvijanju odgovornega odnosa do okolja. Namreč, učitelji že vrsto let opažamo, da učenci pogosto pozabijo izprati prazno odpadno KEMS z majhno količino vode in je ne sploščijo, preden jo odvržejo v rumen zabojnik (zabojnik za plastiko ali embalažo).

Zato smo tudi v letošnjem letu spodbujali ločeno zbiranje in pravilno rokovanje oz. odlaganje odpadne KEMS v rumeni zabojnik ali rumeno vrečo za odpadno embalažo ali odpadno plastiko.

Sodelovali smo tudi v projektu Eko-paket, ki je bil razdeljen na obvezni del (ločeno zbiranje in odlaganje KEMS) in neobvezni del (nagradni natečajUstvarjajte iz odpadne embalaže za mleko in sokove”).

V nagradnem natečaju so si učenci najprej ogledali kup odpadne kartonske embalaže, nato pa izdelali različne izdelke iz odpadne KEMS. Ob ustvarjanju so spoznavali, da so v KEMS pakirana različna tekoča živila in izdelki, ki jih uporabljamo v šoli in doma, sestavine KEMS ter spoznavali postopek recikliranja odpadne KEMS in izdelke, ki nastanejo po recikliranju odpadne KEMS. Ob gledanju manjšega kupa odpadne kartonske embalaže so ugotovili, da s pravilnim in odgovornim ravnanjem z odpadki lahko prispevamo k čistejšemu okolju, hkrati pa si izdelamo različne igrače.

Učenci PPVI 1./2. a so ustvarjali na temo Dom in življenje slovenske krave mlekarice (od kmetije do mlečnih izdelkov), kajti v okviru učnih načrtov so se učili o domačih živalih, vrstah hrane … Izdelali so kmetijo v zimskem času. Kmetija jim je bila zelo všeč, kajti najbolj so se razveselili igre s kravo Lisko in njeno telico Mašo. Učenci PPVI 6. a pa so v natečaju sodelovali na temo Okolju prijazna vozila sedanjosti in prihodnosti. Izdelali so smetarski tovornjak, kajti zavedajo se, da odvoz odpadkov predstavlja tudi zelo pomemben del naše družbe.

Ker nam je mar za okolje, bomo učitelji še naprej spodbujali pravilno ravnanje z odpadno KEMS, učence izobraževali in ozaveščali o pomenu ločenega zbiranja in odlaganja KEMS v pravi zabojnik ter recikliranju KEMS. Z našimi dejanji bomo omogočili recikliranje odpadne KEMS in ponovno uporabo sekundarnih surovin za izdelavo novih izdelkov ter ohranitev naravnih virov.

(Skupno 26 obiskov, današnjih obiskov 1)
 
 

Več prispevkov iz Nerazvrščeno

 
 

Deli